تعداد بازدید: 2134

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 تير 1385-0:0

"اصولگرایان اصلاح طلب ایران "در مازندران صاحب دفتر شد

رکنی-دبیر کل جبهه اصولگرایان اصلاح طلب - گفت: طی روزهای آتی مسئولان دفاتر این جبهه در شهرستان های استان مازندران معرفی می شوند.


دبیر کل جبهه اصولگرایان اصلاح طلب در ساری گفت: این جبهه به دلیل استقبال عموم یپایگاه اجتماعی مناسبی که در کشور دارد فقط در انتخابات مجلس خبرگان در کل کشور از لیست جامعتین حمایت خواهد کرد اما در انتخابات شوراها با هیچ گروهی ائتلاف نخواهیم کرد.

 سید علی سیدی رکنی   با بیان این مطلب اظهار داشت: جبهه اصولگرایان اصلاح طلب به دلیل اقبال عمومی و پایگاه اجتماعی مناسبی و تفکر ارزشی اصولگرائی مصلحانه برای این جبهه در کشور وجود دارد، قصد ندارد با هیچ گروه سیاسی در این انتخابات ائتلاف کند.

وی با اشاره به فراخوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان در کشور گفت: این فراخوان جهت نهادینه نمودن فرامین مقام معظم رهبری  که در جمع کارگزاران نظام مینی بر اینکه " اصلاحات اصولگرایانه و اصولگرائی مصلحانه در هم تنیده هستند" و به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری می باشد.

سیدی رکنی در ادامه با اعلام آمادگی این تشکل جهت جذب نیروهای اصولگرای اصلاح طلب برای عضویت دراین تشکل سیاسی اظهار داشت: با انتخاب مسئولان دفاتر در بخش مرکزی و شرق استان جبهه اصولگرایان اصلاح طلب در مازندران انتظار می رود این جبهه فعالتر از گذشته از عمل کند

دبیر کل جبهه اصولگرایان اصلاح طلب  همچنین افزود: طی روزهای  آتی در سفر سه روزه اعضای شورای مرکزی جبهه اصولگرایان اصلاح طلب ایران به مازندران ، مسئولان دفاتر این جبهه در شهرستان های استان معرفی و فعالیت آنها رسما آغاز می شود.



    ©2013 APG.ir